11. mars 2011

"Zalto"

"Zalto" heter huskatten vår og blir 3 år i sommer.
I solskinnsdager ligger ho nær stuevinduet og soler seg. Jeg har hørt av flere at trespraglet katter alltid er en ho-katt. Det kan nok stemme det! :)

Historien var at vi egentlig ikke ønsket Zalto inn i hus. Ho var en "Ladakatt" som mannen min sa. Lite pen altså! Men det viste seg å bli helt feil!! Zalto ble bare finere og finere for hvert år. Vi er blitt så kjempeglad i ho. Er ho ikke skjønn?

Det negative med katter er klørne deres. Zalto kan ikke være alene i huset uten oss for da går ho løs på sofaen vår (dumme katten!) eller legger seg der ho ikke får lov til. I går glemte jeg å slippe katten ut før vi drog ut på morningen. Når jeg kom hjem og oppdaget katten i stuen, forstod jeg hva som ventet meg. Joda, den ene NYE sofaen er kloret opp! Søren ta! Ja, sånn er det å ha dyr i hus. *ler*

Da får dere ha en "happy weekend"!

klem
Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails