23. mars 2011

Livet er herlig!

Ett år har gått forbi.
Fra en storfeiring til en mindre en i år (jeg får vel ikke like mange og store pakker i dag). Eller hva skal jeg si...
Fra ungdommen til et voksent liv. Føler meg plutselig så stooor. Jeg bikker tross alt over 30! Men en slipper ikke helt tak i ungdommen, takk lov for det!
 Det er vel derfor jeg holder meg så godt....hahaha!


DET ER MIN DAG I DAG!

...og selvsagt blir det en feiring, men ikke før på søndag. Dropper all festingen, jeg er tross alt blitt gammel...lissom!
Nei du, den tar vi igjen! Kanskje til sommeren. :)
Først må jeg jobbe hardt på skolen. Jeg skal jo bli klok og tjene masse penger av det!

<3

Nå er det ikke lenge til spisebordet mitt er ferdig malt. Siste strøk i dag!
Jeg mangler bare stolene. Frem og tilbake om hva jeg skal ha. Jeg har klart å overtale mannen om Riviera Maison stolene, så da er det opp til meg da.

 En ting til...
Vi skal på visning senere i dag og se på et hus!!!

Ha en finfin onsdag!

klem Mary-Ann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails