8. mars 2011

Litt om Mary-Ann

Født i Manila, Filippinene 23. mars 1980.


Kom til Norge som 8-åring. Har vokst opp i Fosnavåg, Herøy kommune. Bodde et år i Ulsteinvik og et år i Volda mens jeg studerte på hjelpepleierskolen i Volda. Jobbet i fiskeindustrien i Herøy kommune etter videregående for å kunne spare opp penger og reise litt. Det ble to reiser på meg, Gran Canaria og nesten tre månader i Filippinene. Kjekkeste ever!





Har en lillesøster og hadde en lillebror som dessverre døde så altfor tidlig...
Flyttet til Ålesund mai 2000 og her trives jeg!



Jeg har to herlige gutter, storebror og minstemann, født 2001 og 2005.



Gift med verdens beste!



For tiden studerer jeg på Høgskolen i Ålesund. Når jeg er ferdig med studiene håper jeg å finne en jobb jeg vil trives i, vinne i lotto, reise mer og bare nyte familielivet. Jeg ønsker meg mer tid til hobby, fjellturer og mer penger til reiser :) JEG BARE MÅ VINNE I LOTTO, som sagt!
Og selvsagt, mer tid til interiør. Jeg elsker å lete etter brukte skatter og fornye de. Noe gammelt, noe nytt passer meg ypperlig! :) Mer tid til oppussing i hjemmet vårt som vi kjøpte i 2008 får dere se mer av...det skjer sakte, men sikkert med tiden.

klem Mary-Ann

2 kommentarer:

  1. For eit herleg innlegg Mary-Ann!!!
    Kjekt å lese om deg og sjå bilder av dine kjære♥
    So søt som lita da:)
    Og lykke til i lotto!!!!Kunne gjerne tenkt meg å vinne nokre kroner også...
    Ønsker deg ein fin onsdag♥
    Klem frå mette.

    SvarSlett
  2. Takk, Mette! :)

    Ha en flott uke videre...

    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails