29. mars 2011

Vann i munnen!

Jeg fikk en koselig besøk i går kveld. Godt kledd fra topp til tå tuslet min gravide venninne i snøkavet på en mandags kveld. Ikke akkurat den korteste veien heller, men så koselig da. I tillegg tok ho med seg en bursdagspresang til meg. Jeg må nå ha vært verdens heldigste den mandagen.
Tusen takk, Henriette!


The hummingbird bakery, kakeboken!
 Gjett om jeg fikk vann i munnen??! Boken inneholdt så mye godt, skal jeg si dere, og avansert så det heller ikke ut som. Er der noen flere som har boken kanskje?


Jeg regner med det blir litt baking på meg til helgen.
 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Alle oppskriftene er like fristende. NAM!
Dere får se alt godt jeg kommer til å lage fremover.
 Skulle det bli mislykket hører dere sikkert ikke om det! *tihi*

Ønsker alle en riktig flott uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails