9. mars 2011

Settekassen min...

Husker denne godt!
 Jeg kjøpte den for en del år siden i Fosnavåg. Den var ganske støvete og malingen flakket av. Det stod ingen pris på den og jeg måtte spørre ekspeditøren. Ho klødde seg i hodet og det virket som om settekassen kom fra ingensteds. Det virket rett og slett ut som om noen bare hadde levert den i butikken etter å ha ryddet loftet eller noe. Siden ekspeditøren ikke viste bedre fikk jeg den for to hundre kroner.



Jeg har begynt å samle på fingerbøler for å ha i settekassen min, men det tar litt tid. Nå har jeg spurt venner om å kjøpe til meg når de er i utlandet, så det fyller seg sakte, men sikkert opp.


De jeg har nå er fra Egypt, Tyrkia og Bulgaria. Treskoen kjøpte jeg i Amsterdam. Håper på flere fingerbøler fra turene mine og kanskje andre koselige små ting. Hullene i settekassen er så små og fingerbøler passer i grunnen helt perfekt.


Takker for alle som er innom bloggen min. Legg gjerne igjen noen spor... da blir jeg kjempeglad. :)

1 kommentar:

  1. Hmmm, kjøpte ei settekasse i Fosnavåg hos Glasmagasinet for sånn ca.12 år sidan:)Veldig lik,bortsett frå malinga og str. på romma:)

    Korr fin ho var di da!!! Og so lurt med fingerbøl i ☺ Eg har samledilla på so mykje:) Kjempekjekt!!!
    Lykke til med samlinga;)Skal tenke på deg når eg er på reisefot...

    Klem frå Mette.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails