17. mars 2011

Nytt brukt bord i hus!

Her er det nye spisebordet vår.
(fra Gjenbruk på Lerstad)

Først skal bordet pusses grundig...

Et strøk grunning og et par til tre ganger med hvit maling skal bordet få.

Fryder meg av glede! Det skal bli spennende å se det ferdige resultatet.
 Jeg har også vært her og der og sett på flotte stoler, men prisen har mye å si. Riviera Maison sine "Keith dining wingchair" er rålekre, men lommeboken min vil nok ikke tåle det. Dessuten kan det bli en skilsmissegrunn ut av det hele. Den sjansen tar ikke jeg! Mannen min er kjempe snill, men dum er ikke han! *LER*

På toppen av ønskelisten min akkurat nå!


(Bilder fra Riviera Maison)


2 kommentarer:

  1. Lekkert mary-ann:) kar du finne disse kuppene dine,ej e på jakt etter en spesiell stol til rommet na charlotte....klem, marianne

    SvarSlett
  2. Må komme til byen en dag, Marianne, så skal vi ta oss en reid hos bruksjappene her! :)

    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails