28. september 2010

Godt i gang

Formen har ikke vært på topp i det siste. Migrene tar på!
 Stod opp i dag tidlig og lagde matpakker til ungene, men måtte legge meg igjen på grunn av migrenen. Jeg fikk hvilt meg en halv times tid før jeg presset meg opp for å gå på skolen og ta igjen det tapte. I går måtte vi enda en tur til Fosnavåg og hente resten av rotet til mamma som skal i bingsa. Regner med migrenen kommer av all flyttingen til mamma. Føles ut som det er jeg som flytter...

Uansett, nå tenker jeg det værste er over. No er det bare å få ting på plass og jeg må ta igjen det tapte skolearbeidet. Har en del oppgaver å skrive...

Over til prosjektet mitt!


I går kveld fikk jeg anledning til å grunne salongbordet mitt. Det blir så bra! :)
Håper på første strøk i kveld...

Han en finfin dag!
klem Mary-Ann



4 kommentarer:

  1. Uffda,høres ikke noe særlig ut med migrene!
    Men det kommer vel gjerne når det er mye stress osv.
    Du får prøve å hvile deg litt oppi alt styret.
    Ha en fin tirsdag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Takk, Christina!

    Ikke enkelt å slappe av til tider, men jeg tar det som regel igjen på natta. Jeg må bare legge meg tidligere, nesten like tidlig som ungene... he-he! :)
    Du får ha en riktig flott dag du også!

    klem Mary-Ann

    SvarSlett
  3. Hei !

    Fin blogg du har.
    Kansje du kan legge ut flere fillipinske matoppskrifter? har laget stekte nudler og det blei veldig godt :)

    SvarSlett
  4. Så flott! :)
    Jeg glemmer å ta bilder av rettene, derfor blir det ikke ofte. Men jeg skal bli flinkere! :)
    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails