15. september 2010

Gjenbruk

Det klør i fingrene mine!
 No er jeg klar for å pusse opp gamle møbler. Jeg ser etter et gammelt lite skrivebord til å ha på stuen, og kanskje et nytt salongbord. Jeg har vært innom forskjellige gjenbruks"sjapper" og sett mye fine møbler jeg kunne tenkt meg. Håper de er der enda til i morgen :) Da blir det frem med finkosten og nye malinger til møblene. Tenkte jeg skulle prøve noe annet enn hvit... kanskje grå og svart. Jeg kunne også ha tenkt meg knallfarger som gult og lilla. Hadde det ikke vært "stilig"?
Viser dere bilder i morgen når jeg får møblene i hus. Krysser fingrene for at de er i butikken enda...


Gratulerer til Kari og Trond med babyen som endelig kom i går kveld.
Aksel var nydelig!

Klem Mary-Ann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails