9. september 2010

Førti prosent "karisma"

 Jeg er kjempe "happy" akkurat nå!
Karisma i byen har 40 % avslag på alle varer ut uken. Jeg har vært der flere ganger i dag og kjøpt litt forskjellig. Det jeg er mest happy for er madonnastatuen jeg lenge har ønsket meg. Syns den var litt dyrt full pris, men 40 % avslag er ikke det verste. Dessuten fikk vi et gavekort der i bryllupsgave fra et vennepar av oss.



Madonnaen er av marmor og er "steike tunge". Jeg setter den på en sikker plass så ikke ungene klarer å rive den ned. Vet aldri!? Jeg betalte trossalt mye penger/gavekort for den! :)
Det var en igjen av samme sorten og koster kroner 1780 hvis jeg husker rett. Det er fortsatt mye fint igjen på Karisma og lurer meg sikkert bort igjen på lørdag...

klem Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails