13. september 2010

Early morning

 Sitter på skolekantinen sammen med medstudentene og slapper av før første timen. Passer meg ypperlig!
Jeg stod opp i dag med sure unger og de var "mega" trege. De trodde verden ventet på dem og ikke omvendt. Jeg rakk akkurat å parkere på høgskolen 08.10 på morningen. Hadde jeg kommet fem minutter senere hadde det vært krise. Det er dårlig med parkering på Høgskolen i Ålesund, spesielt nå når det ligner en byggeplass. Håper på en bedre dag i morgen! :)



I kveld blir det å prøve å rydde vekk mer bryllupsting. Her har jeg samlet alle korta fra gavene vi fikk, men fikk litt lite plass. Nostalgiske blikkboksen kjøpte jeg på Karisma i byen. Vi har også fått takkekorta som vi ble kjempe fornøgd med. De skal vi prøve å få levert og sendt ut i løpet av neste uke.

Ha en strålendes dag!
Klem Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails