19. mai 2010

Sommern rundt hjørnet

For en fantastisk onsdag!
Endelig begynner hagen å blomstre og strekker seg mot sola...

Det er vanskelig å lese til eksamen når det er så fint vær ute, men ønsker heller ikke at det skal regne. William fikk besøk av kompisen sin Martin i dag. Vi fikk også besøk av Vetle, søskenbarnet til ungene. Vi har grillet og vært ute i hele dag. Jeg gleder meg til jeg er ferdig på skolen slik at jeg kan styre ute og gjøre andre forskjellige ting. Alt annet en skole!




Jeg og søsteren har gått over Akslafjellet i dag. En deilig tur! Etter turen kjøpte jeg sjokoladeis med brownies. Velfortjent :-) Ser frem til mye fjellturer fremover og utekos. Det blir også mye planlegging av mitt bryllup fremover, men ikke før eksamener er unnagjort.



Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails