30. mai 2010

En flott søndag

Det hadde vært ekstra varmt i dag hadde ikke vinden vært så kald. Uansett fikk familien en flott dag! Idag har vi syklet en tur til Sunnmøre Museum og grillet. Det vi ikke visste var at det var friluftsdag på muesumet arrangert av PLATOU. Det var mye mennesker der og aktiviteter for hele familien. Alexsander fikk prøve å henge/skli på taubane og slenge på tau høyt i luften. Synd jeg ikke har en liten kamera lenger! Jeg prøvde å ta bilder med mobilen, men var ikke heldige der. Vi hadde en koselig dag med min kommende svigerfamilie(broren og moren til Vidar) på Sunnmøre Museum.
Hjemme forsatte vi å nyte dagen med enda mer grilling :) Denne gangen var det laksefilet som stod for tur. Deilig med fisk enn kjøtt hele tiden.

Sol hele sommer?? Lurer sterk på hvordan jeg blir seendes ut i brudekjolen min når kjolen er kritthvit og jeg blir nesten neger i sommer. Kjenner at pigmentene er i full blomst no :) Jaja, mer snakk om bryllup etter eksamen. For dem som ikke vet det blir bryllupsfesten holdt i lokale på Sunnmøre Museum. Borgund kirken, der vi skal gifte oss, er likeved. Håper været blir fantastisk med skyfri himmel og sol. Krysser fingrene!
sol + is = sommer

mary-ann


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails