21. mai 2010

Sommer

Meg luker beddet mens fadderungen min spør etter is :-)

Da er sommern her. Den var visst ikke så langt unna likevel. Jeg hadde min tredje eksamen i dag og har to igjen. Denne helgen blir det lesefri dager for meg :) Familien reiser en tur til Geiranger i morgen på Union hotell. GLEDE! Vi reiser tidlig slik vi får noe ut av lørdagen. Vidar har spillejobb på hotellet på kvelden. Han jobber som dj noen helger i månaden. Kjekke penger å ha.

Som sagt tidligere i uken ville jeg kjøpe meg en blomsterbukett til helgen. Det ble noen nydelige roser fra Coop Obs for 59 kroner. I tillegg var det sommer ute og atter en gang fikk vi grillet. Vi blir sikkert lei grillmat før vi vet ordet av det, men sånn er det no bare. Nyter fineværet!

Jeg fikk også luket litt i rosebeddet. Jammen en effektiv dag også.
Så skulle vi en tur over fjellet, men droppet det i dag. Jeg og søsteren tar det igjen på søndag.

No blir det kos på sofaen og norske talenter. Ønsker dere en riktig flott pinsehelg!

Mary-Ann



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails