31. mai 2010

Litt forskjellig

Da kan jeg slappe av litt...
Fire av fem eksamener er overstått. Siste eksamen er 11. juni. Jeg skulle egentlig rett hjem og begynne å vaske, men dro heller til byen og tittet litt i butikker. Først gikk jeg på kafé med venninnen min Kari som venter en baby om noen måneder. Jeg gleder meg til baby Aksel kommer til verden :) Jeg har også ei anna venninne som skal babypie når som helst. Gleder meg på deres vegne...

Da er 4. utgaven av Jeanne d`Are Living her, og jeg skal kose meg og lese bladet med beina på bordet når ungene har lagt seg.

I byen fant jeg enda mer bordpynt til bryllupet. I glassvasene kan jeg ha både blomster og te lys i. Så koselig! Den andre, hjertet, hadde jeg kjøpt tidligere hos www.lunehjem.no. Her er det mye fint til huset. Ta en titt da vel! :) Glassvasene koster 20 kroner og hjertet var på tilbud til 29 kroner per stykk, men jeg kjøpte de siste åtte hvite hjertene de hadde.



Det er mye igjen som gjenstår i programmet. Jeg må bestille time hos frisør, Vidar må kjøpe seg dress, sjekke blomster/dekoratør osv. Jeg tror det blir mye småting, men også krevende. Heldigvis har jeg snille venner og familier som gjerne hjelper til :) Bryllupet blir perfekt uansett på grunn av dem :)

No stikker jeg og søsteren på fjellet!
Ha en flott uke, folkens! :)

mary-ann







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails