18. mai 2010

Hurra for 17. mai

Vi hadde en vellykket dag på nasjonal dagen. Fikk ikke bruk for paraply eller regnjakker! Vi var vel ganske heldige med været selv om det var litt kjølig og kunne ane regnet når som helst. Her kommer noen bilder fra dagen...







Det er samling av russekort hvert år på ungene. Ungene var nesten desperat for å tak i korta og samlet mest mulig i løpet av dagen. William da som ikke helt skjønner det, men samler like ivrig som storebror.

Det ble ikke mye bildet i år siden jeg klarte å miste kameraet to meter på asfalten. Kaputt! etter bare 14 dager...ikke blid samboer og også en skuffet "meg". Jeg mistet jo canon-kameraet mitt tidligere og fikk en ny en. No har ikke jeg en liten lenger, så her må jeg skaffe meg enda en ny liten kamera. Pengeforbruk, men jeg må ha, bare må ha!

Ønsker alle en flott uke! tiddelidu...

mary-ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails