27. oktober 2010

Robotmamma!


Hallo i luken!

Da har vi kommet til onsdag, og helgen nærmer seg IGJEN. Føler stresset hele tiden, i hvertfall når butikker legger ut julevarer så tidlig som i oktober. Og for ikke å snakke om at eksamen nærmer seg med stormskritt. Jeg har så mye å gjøre, men sitter mye hjemme etter skolen og funderer på -" hva var egentlige planen i dag?". Er det alderen som tar meg eller er hverdagslivet bare stressende? Jeg har funnet ut at det beste er å skrive det ned i boka, en plan for hver dag. Hodet mitt er for lenge siden forsvunnet i sin egen verden der ben og hender, hele kroppen går som robot. "ROBOTMAMMA!"
Jeg har bedt familien min og venner om å minne på meg alle avtaler jeg har med dem, helst dagen før og kanskje noen timer før. Det er så gale! Det fungerer for meg og alle er blide...til og med jeg! :)



Gårsdagensbilder da jeg og William var ute en liten tur i hagen. Fra vinter til høst igjen på en uke. Herlige Sunnmøre! :)



Nyt dagen!
klem Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails