22. oktober 2010

Endelig helg igjen...

Halv syv stod ungene opp i dag, vel tidlig! Storebror har vært hjemme fra skolen og har fortsatt feber. Da ble det litt morgenkos på oss i dag siden vi plutselig hadde god tid. Litt uvanlig på en fredagsmorgen der vi som regel raser ut døra.



Alexander kosa seg med melkesuppe til frokost. Var også en tur på skolen et par timer mens Alexander var hjemme alene. Så flink! Det ikke første gangen han er hjemme alene noen timer. Han er blitt så stor. :)
Jeg har mistet mye forelesninger på skolen siste dagene (uka), så jeg hopper på det jeg kan. Siden Alexander ikke hadde feber tidlig morgen, var det ok for han at jeg var på skolen et par timer. Stolt av sønnen min! :)


Dagens middag var nachos, storebrors ønske.

herlige fredag...


Det går sakte med strikkingen...
Men jeg er ferdig med et par til minstemann og holder på med den andre til nabokona.

Ha en super duper herlig fredag!
klem Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails