8. oktober 2010

Flotte farger på høsten

I dag tok oss en tur på svømmehallen. En klassekompis av Alexander fikk være med oss dit. Mye folk og bråk når det er høstferie. Jeg overlevde! Ungene kosa seg i hvertfall...

Etterpå dro vi på Burger King for jeg var sulten og hadde lyst på en hamburger. Det er ikke ofte vi spiser der, men godt var det! :)
Ellers har timene godt ganske radig i dag. Alexander ble med kompisen hjem igjen på ettermiddagen, og jeg og William tok oss en sykkeltur. Da måtte vi innom Mimmi (farmor) og få oss en kaffitår før vi snudde sykkelen hjem.


Mye kongler på veien...kanskje jeg får brukt de på noe fornuftig senere i år. Har du noen ideer?


Hekken vår! Tenkte jeg kunne lage krans av bæra en av dagene. :)

Ha en koselig fredagskveld...
klem Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails