10. oktober 2010

Ingen dager er like...

...slik som i dag!
Da har sjukdommen inntatt huset. Lillemann har nesten 40 i feber og litt surklet. Ja, bare sann uten videre. Plutselig! Øynene blanke og slitne...litt sutring pågår. Stakkars lille barn, hadde jeg bare mulighet å ta bort det vonde. Men likevel så oppegående så lenge han får det som han vil. Så klart, så lenge han er syk! Han er blitt så stor at her vet han  å utnytte. -"Mamma kan jeg få, mamma kan du hente," Det går som regel fort over, William har mye å gå på. :)

Det hender jeg tror det fortsatt er sommer her i Ålesund. Sol og atter sol! Men akk ja, det er faktisk kjølig ute med eller uten sol. Jeg blir lurt!

No har jeg tatt fram varmere klær til ungene. Framover blir det ullklær og strikket genser. Her skal det bli varmt og godt! :)


Har du hatt en spennende dag?

klem Mary-Ann

1 kommentar:

  1. Uffda,stakkars lille! Syns det er så fælt når de små blir syk.
    Masse god bedring til lillemann.
    Ha en flott søndag vidre.
    Klem Christina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails