21. oktober 2010

Grip dagen...

...lev som den skulle vært den siste dagen.


Teksten har jeg malt over peisen hjemme for lenge siden og står der fremdeles.
 Orda betyr så mye...

I dag er storebror syk, og jeg føler meg ikke helt i toppform selv. Alexander har 39 i feber og ser veldig slapp ut.
Ja, da har ønsket hans i hvertfall gått i oppfyllelse.
 Han har vært misunnelig på lillebroren sin sist uke som har ligget på sofaen og sett på tv hele dagen lang. Han også ville bli syk!?? En helg med elendighet!
Håper det bare er psykisk på meg, men jeg føler meg elendig.

Jeg har handlet mye god mat til oss til helgen og ikke minst "nammis". Selv om det er "sjuka" i hus skal vi kose oss inne med levende lys og fyring i peisen. Jeg skal diske frem det herligste mat...hjemmelaget pizza og nachos. :)

Har jeg fortalt dere at snøen har kommer her på Sunnmøre?
 Mye kaos på veiene i går. Kan ikke fatte at folk gidder å kjøre med sommerdekk da. Jeg vil heller bruke beina mine enn å være livredde for å kræsje i 10 km i timen.
He-he, sikkert mye som angret da de kjørte utfor med sommerdekk i går! :)
Jeg var i hvertfall vitne til flere fare hendelser på veien.

Håper dere har skiftet om vinterdekka! :)

klem Mary-Ann




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails