3. august 2010

Steikje fine gardiner!


Jeg har vært innom Indiska i dag og fant meg noen hvite gardiner for halv pris av halv pris. Steike billig! :) De gamle henger fortsatt på stangen, men vises nesten ikke. No kan jeg enkelt trekke for gardinene når sola varmer på det høgeste. (eller når solen en gang vil titte frem)




Jeg har nesten glemt å fortelle dere at jeg har vunnet en giveaway pakke hos "Mamma i flyt" for noen dager siden. En utrolig kreativ ung dame :) du kan besøke bloggen hennes http://www.tutti-design.com/. Kanskje du finner noen inspirasjoner der inne...



Jeg vant et trestativt  med to nydelige armbånd som ho har laget. Når jeg var hos frisøren i går sa frisørdamen min at armbåndet jeg hadde på meg var "stilig". Så jeg fortalde ho hvor jeg hadde fått og hvem som hadde laget den...(dere ser hva den er laget av ) :)

Ha en fortsatt god dag!
Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails