31. august 2010

"Here comes the rain"

En helt vanlig tirsdag, siste dag i august.
 Farvell til sommeren, velkommen til en regnfull høst.


Kjøpte meg en bukett orkide på Moa i dag for femti kroner. Billig! Du får kjøpt den på Scan Asian på MoaSyd.



Flott å se på og pynter stuen vår der den står på bordet.
Ekstra flott når sofaen også er i hus. Jeg er veldig fornøgd med valget. Først valgte vi en svær hjørnesofa. Heldigvis fant vi ut at det kom til å stjele mye plassen i stuen. Vi avbestilte den dagen etter og valgte heller to treseters.



(klikk for større bildet)

Hva syns dere, flott eller?? :)
Sofaen er kjøpt på Bohus.

Mary-Ann



3 kommentarer:

  1. Så hærleg!! Eg er misunneleg;)

    Kos deg mykje i sofaen! No skal eg kose meg med Grey's og Privat praksis, så håper eg at Mali søv i natt!

    Ha ein flott kveld vidare...

    klem

    SvarSlett
  2. "Steikje lækkær"! Stuen virket mye større med en lys sofa:-) Kos dere.

    SvarSlett
  3. Oi så flott det ble!! jeg har fått en award som jeg har lyst til å gi videre til deg :) Du kan lese om den inne på bloggen min. Håper vi får tid til en kaffe i kantina i morra. Jeg blir i hvertfall på kontoret hele dagen :)

    Klem :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails