28. august 2010

"Almada"

Siden jeg og Vidar har det meste i hus hadde vi ønsket oss penger i bryllupsgave til diverse større ting som for eksempel sofa. Før vi dro til Bulgaria fikk vi bestilt to "Almada" treseters sofa på Bohus. Jippi! :) Det var to ukers bestillingstid, noe som passet ypperlig for oss. På mandag er den i hus!



Jeg ønsket meg Howard sofa fra Bohus, men fant ut at det kanskje ikke er så lurt med tanke på katt og unger. Denne sofaen koster havparten så mye og nesten like fin. :) Den blir kjempefin på stuen. Neste uke skal jeg lete etter en lyskrone å ha over stuebordet. Nå er det mye fine tilbud på Karisma i byen. Da blir det å dra dit og kikke.

Ha en koselig kveld!
Mary-Ann


3 kommentarer:

  1. Så stilig !! De der blir kjempefine hjemme hos dere :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Det blir den! :)

    Husk kaffiprat på kantinen en av dagene...

    klem

    SvarSlett
  3. Dei er utruleg flotte, og eg er misunneleg!! Har SÅ lyst på ny sofa! Eg har to ting øvst på ønskelista mi; 1. Tur til varmare strøk. 2. Ny sofa. Alt du har "fått" på to veker hehe :D

    Loppis, ja? Gard er heller ikkje fan av det, men dei må berre venne seg til å leve med oss, kjærringane deira ;)

    Ha ein fin laurdagskveld :D

    Eg burde sove, men det er stilt i huset og eg vil kose meg litt fyrst!

    Og ja, GRATULERER med overstått brylløpsdag :D
    Du var nyyyyyyydeleg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails