13. juni 2010

Tapas, vin og bryllupsplanlegging med jentene...

For en kjekke lørdagskveld! Takk til mine gode venninner Henriette, Monica, Kari, Lill Heidi og Doovy. Tusen takk for ekstra god mat til Henriette og mange gode ideer fra dere jenter til bryllupet. No er det to måneder igjen og jeg føler en lettelse å ha dere. TUSEN TAKK!
No har jeg fått en del info og ideer å planlegge framover. Bordekorasjonen er i boks og det blir kjempe flott. Det gjenstår å bestille blomstrene og kanskje noen vaser til. Derfor har vi IKEA! Sang i kirken er kanskje bestemt, men må finne noen til å synge den. Vi fikk gjort mye i går...


Maten var forresten nydelig. Det besto av kylling, aioli, focaccia, tomat og fetaost salat, asparges pakket i spekeskinke og forskjellige annet. Nydelig! Lill Heidi hadde termin i går, men vi venter fortsatt i spenning.




Det blir altså lilla og hvit tema i bryllupet. Fargen på rosen blir hvit og lilla, IKKE ROSA! Jeg hadde ikke noe annet da :)

No blir det snart middag hos svoger...
Ha en flott søndag!

Mary-Ann







2 kommentarer:

  1. Hei og takk for en kjempekoselig kveld i går! Storkoste meg selv om jeg er temmelig sprekkferdig. Kjempekos å få delta i planene dine. Det ser ut til at dere kommer til å få et flott bryllup!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails