4. juni 2010

Glede over hverdagen

"Jeg er heldig!" Jeg har det jeg trenger her i livet... Jeg har to vidunderlige gutter som gir meg mye glede i hverdagen, en mann som jeg snart skal gifte meg med, gode venner og familier. Om et års tid håper jeg å bli ferdig med utdanningen min og forhåpentligvis en jobb etter det.

Om et års tid ser jeg for meg "jeg" på jobb fra 8-4, har god tid rundt middagsbordet, har bedre tid til å lese bøker, styre litt med diverse handarbeid, generelt mer tid til meg og familien min. Jeg ønsker å reise mer, her er det penger som snakker. Håper på å vinne i lotto snart! :) Ja, sitter på skolen og drømmer meg bort når jeg egentlig skulle sitte å lese til siste eksamen. Motivasjonen er borte vekk. Jeg vil rett og slett ha ferie nå! Tålmodighet....tålmodighet....tålmodighet! :)

Legger ved et bilde som ble tatt på 50 års dagen til mamma i april. Jeg og søsteren planla en overraskelsesfest for ho. En vellykket dag! :) Søsteren min Lisa-Mari fra venstre, mamma og jeg.

Ha en flott fredag!
mary-ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails