11. juni 2010

Sommerferie

Endelig kan jeg nyte dagene som kommer...
Det siste par dagene har vært travelt. William hadde en koselig avslutning for barnehagen på onsdag. Det blåste litt, men tror nok alle kosa seg.
Torsdag var det åpen skole til Alexander. En kjempe varm og kjekke dag. Volsdalen skole har virkelig ordnet det til for barn og foreldre.
Da kan jeg si "en vel forkjent sommerferie" på meg. 5 av 5 eksamen er overstått.  Og med det fortjener jeg i kveld et glass eller to med hvitvin. I kveld blir det en liten avslutning med klassen hjemme hos meg. Jeg disker opp maten og håper dem liker det. Synd ikke alle kunne være med, men det kommer vel flere anledninger.

Jeg har shoppet noe lite til meg også...
En krukke til å ha kjeks og småkaker i, og et lite stettfat til å servere det på. Fint? Kjøpt på Kontrast i byen til en hundrelapp :) Så fant jeg det fineste rosen "ever". Sånn vil jeg ha i bryllupet.

Ikke de beste bildene, men de lilla rosene var helt nydelig...

Fortsatt fin dag til dere!
mary-ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails