16. februar 2011

Te-tid og en ny vri på kanel i svingene...

Hei og hå!
Da er vi kommet til onsdag og det er snart helg....igjen.
 Dagene fyker avsted!


Ting går ikke som planlagt for tiden, men alt ordner seg for snille piker...
og gutter.
 Storebror har vært hos en kompis i dag etter skolen, mannen hadde seinvakt, og jeg og lillemann holdt hverandre med selskap. Tydeligvis var jeg ikke godt nok selskap for han. *smiler* Jeg foreslo både utelek eller trening på barneskolen til han, og han valgte det siste. Da vi kom på skolen var dagens trening selvsagt avlyst. *huff*


Da ble det til slutt baking på oss. Kanel i svingene og en ny vri på det. Halvparten var med kanel og sukker, og den andre parten ble med sitron og sukker. Tips med sitron og sukker fikk jeg *her*. Vet dere, det smakte himmelsk! Jeg anbefaler dere å lage den kun med sitron og sukker. Jeg brukte også en helt vanlig bolle/hvetedeig...



Barna har funnet senga og jeg og mannen skal kose oss med te og nybakt "sitron i svingene".

Fortsatt god kveld til alle
og tusen takk for at du titter innom! :)



5 kommentarer:

  1. Nam tipper de smaker himmelsk!
    Da vet jeg hva jeg skal bake i helgen:)
    Tusen takk for tips!

    SvarSlett
  2. Så spennende med sitron i svingene,skal prøve meg på de en dag.
    Alltid kjekt å prøve noe nytt.

    Ha en forsatt go onsdagskveld.

    Klem Åse

    SvarSlett
  3. Oi så spennende da! Disse må testes ut neste bakefredag :D Håper du har en skikkelig flott kveld. Klem fra Torunn :)

    SvarSlett
  4. Takk for tipset med sitron:) Har planer om kanel i svingane i morgon,men forstår eg må prøve med sitron også!Spennande...
    Skjønt servise du har♥ Er det PIP?

    Ha ein fin torsdag ☺ Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Ja, smakte godt med en ny vri på kanel i svingene! :)

    Mette:- fikk service i bryllupsgave. Trur det er pip,ja. De er veldig fine...

    Ønsker alle en flott torsdag! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails