19. februar 2011

A-mennesker!

Ja, det kan jeg si! :)
Minstemann har hele denne uken stått opp lenge før ringeklokken ringer på morgenen. Minuttene før ringeklokken ringer er "døds" nødvendig for at dagen min skal bli ekstra fin. Ja, ekstra fin, med store poser under øynene, gjesping hver halvtime og et hode som ikke henger med er så kult! Stakkars folk rundt meg...  Get it?!?


For en herlig følelse (ironisk)

Vi er nok A-mennesker, men med en god natts søvn og nok timer på puta. Vi liker best å være B-mennesker i helgene. *smiler*
 Neste uke håper jeg at minstemann får igjen soverytmen sin, ellers blir det leggetid klokken ti på meg alle dagene fremover, hvis jeg skal overleve.*huff*

Mørecup på Sunnmørshallen!
Storebror i aksjon...




Oppmøte klokken åtte og førstekamp klokken halv ni.
"AaFK oransje" vant to av tre kamper. Stolt mor, mormor og minstemann som heiet på!

Herlig lørdag til alle,
med eller uten søvn!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails