9. februar 2011

Sofagris

Kjenner du deg igjen??

Du vet at du er en sofagris når du har tatt på deg kosedressen,
 det står en godteskål, brus og potetgull på bordet,
øynene er halveis åpen og det er så vidt du gidder å løfte rompen for å hente deg noe mer å tygge på eller mer drikke når det går tomt. Du skulle ønske tiden sto stille i noen timer så du virkelig kunne kjenne at nå SLAPPER du virkelig av! Du vil helst ligge lenge, lenge...


"Mamma, mamma!"
Ja, hverdagen roper på meg...
Back to reality!


I dag har noen av oss fra logistikk-klassen reist til Molde på karrieredagen. En utrolig spennende dag! Vi har fått mye nyttig info om logistikkbransjer. Har kanskje noen jobbønsker i fremtiden. Snart søker jeg på jobber jeg drømmer om. Om jeg får noen vil fremtiden vise...

Da ønsker jeg dere en fortsatt god dag og aften!

klem Mary-Ann

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails