15. februar 2011

Investering!

Jeg har endelig kjøpt meg en sunnmørsbunad!
Jeg har investert i en brukt en og er kjempefornøgd. Eneste gang jeg har brukt bunad var på konfirmasjonsdagen min og den hadde vi fått lånt med noen. Nå trenger jeg ikke å bekymre meg hver 17. mai, jeg slipper å kjøpe meg en ny "outfit" hver gang, og jeg og barna er i stil. *smiler*



Min sunnmørsbunad...



I prisen fulge det med en rosemalt boks med bunadsølv, sko som ikke passer mine føtter, skjorte og en brodert pose å ha bunaden i. Eneste som gjenstår er capen. Det ordner jeg senere når sparekontoen fyller seg opp?!?

Syns dere det var en bra investering?

Klem en kjempefornøgd eier av en sunnmørsbunad...
Mary-Ann

1 kommentar:

  1. Oi så fin!! Du kommer til å se helt smashing ut på 17 mai :) Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails