23. januar 2011

Ukes meny!

Tenkte jeg skulle dele ukesmenyen for neste uke med dere. Som jeg sa til mannen i huset- "klarer jeg å holde det?" Dessuten har mannen tidligvakter denne uken. Da er vi fire rundt bordet, slik jeg liker det.


Jeg er ganske rutinert av meg og planlegger som regel middagen dagen "før dagen". 
 Her er i hvertfall en plan...

Mandag
Hjemmelagde fiskepinner
(Vi har som regel alltid fisk på mandager og dessert når vi har fisk)
 
Tirsdag
Pølse-/ eller skinkegrateng

Onsdag
Kjøttdeig i tomatbønner med ris

Torsdag
Potetball hos svigerforeldre

Fredag
Lasagne

Lørdag
Taco
(lørdagskos med potetgull/grønnsaker og dipp og snop til alle)

Søndag
Hjemmelagde kjøttkaker

(Et bilde tatt på Kontrast)

Planlegger en giveaway om ikke så lenge. Bildet er et hint på gaven jeg skal gi bort.
"Stay tuned!"

Fortsatt god søndagskveld, folkens!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails