3. januar 2011

Familie

Endelig har barna kommet hjem. Det er godt å få dem hjem igjen.
Jeg føler meg ikke "heil" uten dem. Takket være mannen i huset fungerer livet mitt litt normalt uten dem. Og neste år, blir det jul hjemme hos oss :)

Godt nyttår, forresten!
Tiden går så fort. Kan snart tenke på våren...


I dag ble det litt baking på oss. Vi forbereder oss lange dager på skolen og barnehagen.
Hverdagen har begynt!
 Da er det godt med litt pizzahorn i matpakken. Man blir fort lei av skiver hver dag.



Minstemann ble meget skuffet da han såg horna. -"Hvor er liksom pizza`n?"
Hmmm...jeg sa jo pizzahorn, ikke pizza?? Så da ble det pizza også gitt! Ikke så verst å være minstemann. *ler*


Ser dere hva dette er?
Skatollet er ferdi! Bilder kommer i  morgen. Det ble veldig blått, men fargen er finere enn den ser ut. Jeg er kjempe fornøgd! Veldig forfriskende i stua...



Neste prosjekt blir denne. Fant kassen når mamma flyttet ut av huset sitt i Fosnavåg. Tenkte å ha hjul på dei. En idé jeg fikk fra noen andre blogger. Enda en kasse å ha rotet sitt i :) 

Ha en riktig flott uke!


 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails