27. januar 2011

Min første giveaway!

Kommer med min første giveaway på
 maryann`s verden...


Da har jeg endelig bikket over 5000 besøkende. Det tok jammen lang tid, men det er kjekt at du/noen leser bloggen min i det "store og hele".


Tusen takk for alle lesere og følgere hos maryann`s verden.

Og hva er gaven skal tro?!?


Diverse ting fra Kontrast interiørbutikk!
 Elsker blikkboksen med blomsterjenta. Nostalgisk!
Passer fint til å ha fyrtikkesken i, som følger med i pakken. Det følger også med et hjerte og fire søte transfermotiver fra Sagen Vintage Design (kan brukes på glass, stearinlys, plast og andre glatte overflater).


For å delta på giveaway`n må du legge igjen en kommentar på innlegget.
Enklere kan det ikke bli! :)
Også de uten blogg kan delta, men husk å legge igjen mailadressa di slik jeg kan gi beskjed om du vinner.

Legg deg gjerne til som følger på siden, eller linke giveaway`n med et bilde fra innlegget
på siden din. Da blir jeg kjempeglad!
Trekning skjer neste søndag....

Tudelidu....

7 kommentarer:

  1. så fine ting :-)
    Carpe Diem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med besøkstalet!!!

    Håper på lykke♥

    God helg Mary-Ann☺

    Klems Mette.

    SvarSlett
  3. Ja, gratulere! D va nå kjekt;) Å koselige giveaway då..

    SvarSlett
  4. Giveaways er gøy, selv om jeg aldri vinner har jeg alltid et håp! Gratulerer med din første!
    Skal vi trekke loddnr. etterhvert? I så fall blir det lodd nr. 4 på lille Kristine c",)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med mange besøk i bloggen din! Moro med giveaway og premien så utrolig fin ut <3
    Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen:)

    SvarSlett
  6. Flott gave, og gratulere så masse med 5000 besøkende.Jeg blir med på giveaway hos deg.

    Forsatt flott kveld.

    Klem Åse

    SvarSlett
  7. For en nydelig blogg!!
    Gratulere med 5000 besøkende, selv er det første gang eg kom over denne siden, men nok ikke den siste:D
    amn_nydal@hotmail.com

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails