29. januar 2011

AWARD!


Tusen takk, Hanne!

Med awarden følger noen spørsmål...

Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18. Let frem til linje 4-hva står det der?
Nærmeste bok var med tegninger som storebror har laget.
Viser stolt frem tegninger hver dag til mora si.

Hva var det siste du så på TV?
American Idol. Morro å se alle som trur de kan å synge! En god latter...

Bortsett fra datamaskinen-hva hører du akkurat nå?
Ungene og mora mi. Vidar fyrer i peisen...

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Jeg hentet mora mi der ho leverte bilen sin på verksted. Ble litt syting på ho, ja. Dyrt med bil! Etter det var det rett til barnehagen for å hente lillbror.

Hva har du på deg nå?
Jeans og en 3/4 armet tynn genser. Må finne meg en tykk genser for jeg er en "frostpist"av meg!

Hva var den siste filmen du så?
I går kveld såg jeg og mannen min en film. Han sovnet og jeg såg delvis på. Jeg skal være helt ærlig på at navnet på filmen husker jeg ikke engang, men grusomt kjedlig var den!

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Har tenkt på det flere ganger...
Hvis jeg får tilbud om en bra jobb i utlandet, ingen tvil! :)

That`s it!

Sender videre beautiful blogger award til 3 herlige:


Minner dere på giveaway hos meg
*her*

God helg!


Ps. Glemte selvsagt å legge ut innlegget i går kveld.
 Bedre sent enn aldri! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails