2. oktober 2011

Stille før stormen!

Hei og hå! :)

Ble plutselig barnefri i går kveld. Guttene overnattet med besteforeldrene. Da fikk jeg på med dansesko og dro med meg mamma ut på byen. Eller ka jeg skal si...ho var sjåføren min. Sporty mamma! Heldigvis koser vi oss like bra med eller uten "mannebrus" ute på byen, men jeg tok meg altså et par drinker. Alltid kjekt å komme seg ut, spesielt ut på sparken uten noe forventninger. Det blir vel leeenge til neste gang...

Dagen i dag har gått i ett.
Jeg tror alltid jeg skal rekke overalt, men nei...
Jeg fikk besøk av to venninner med hver sine smått, kjempekoselig. I tillegg til besøk måtte jeg forberede familiemiddag opp i det hele. Huff, middagen ble litt forsinket, men positivt at de likte maten. Siden jeg stresset med fra den ene til den andre, så glemte jeg bilder fra dagen. Sånn er nå det, dagen har vært vellykket. Takk for besøket folkens!

 
(Bilde fra Iphonen til søsteren min)

Dere ser vel litt av middagen som ble servert og for et nydelig vèr vi hadde!

Ha en koselig søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails