7. oktober 2011

Et hus med unger...

En ny dag på svømmehallen. 
Denne gangen med mine to gutter, nabojenta og klassekompisen til storebror. Det var mye, mye mennesker der siden det er høstferie på sunnmøre. Det var alltid vann å få på ansiktet, hylende unger og i tillegg å kikke febrilsk etter minstemann. Litt kaos kanskje?! Kan ikke noe for det, men der og da tenkte jeg faktisk på hvor mye "tiss" det må vær i vannet? Jeg var faktisk under vann for å kikke etter noen ringer og kan si det rett ut at vannet var veldig grumsete. He-he! :)



 Ha en super koselig fredag dere!

2 kommentarer:

  1. Takk skal du f.... meg ha...!! :-/ Ikke mer svømmehall for min del. Jeg som hadde klart å fortrenge tanken helt til nå:....
    L-H

    SvarSlett
  2. hehe! :) heldigvis mye klorin i vannet...hvis det er til hjelp! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails