20. juli 2010

Enda en grå dag!

Er det mulig...for en trist sommer! Det har regnet i hele dag og vi har sittet inne og gjort på absolutt ingenting. Kan ikke huske sist vi hadde en regnfull sommer. Virkelig deprimerende!

Alexander hadde heldigvis en kompis på besøk, men William kjedet seg som vanlig. Det er ikke mye å finne på når det regner ute. Siden bilen vår er på verksted  får vi heller ikke kommet oss så langt. Vi hadde planer om å reise på Lekeland eller svømmehallen i morgen, men jeg må jo ha bilen. Huff! Jeg må bare se ann, men jeg orker ikke å sitte inne en dag til.

En glad nyhet...
Jeg skal være fadder til skjønne lille Kristine som ble født i juni i år. Ho skal døpes i august...
Desverre er jeg bortreist den dagen, men jeg er beæret for å være fadder til Kristine. Ho blir min andre fadderunge  :)


Ønsker alle en trivelig uke!
Mary-Ann

1 kommentar:

  1. :-)Kristine vil bli kjempeglad for å få en fadder som deg.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails