13. juli 2010

En grå dag

Utrolig kjedelig å sitte inne hele dagen! Ja, vi har omtrent gjort det. Måtte innom Moa tidligere for å kjøpe noe på Asia butikken. Så måtte jeg bare innom dit og innom datt... det ble mye mer enn Asia butikken. Huff! Kan si at pengene flyger!!


No er mamma hos oss og skal være her denne uken. Det er Ålesund båtfestival fra i morgen av, men været er ikke med oss i det hele tatt. Det har sila ned  i hele dag og er ganske surt ute. No er det fram med regnjakker og varmere klær. Kjipt å ha det slik på sommeren! Har så vidt gått med t-shorter og shortser, for ikke å snakke om kjoler i sommer.


Sånn er det! Derfor har jeg tent nesten alle lyktene mine i huset. Jeg elsker levende lys. Det er så koselig!


God kveld!
Klem Mary-Ann

2 kommentarer:

  1. Skulle ønske eg kunne berre ta meg ein tur innom den eine og andre butikken på Moa ;) men igrunnen godt at eg ikkje bur så nær for bankkontoen skrik; NEEEEEEEEEEI!! Den koseligaste lykta, den store på biletet, kvar har du kjøpt ho?? Innedagar er kos, men ikkje når vi veit d kan bli heile veka(håpar ikkje det blir lenger). Vi har baka bollar i dag :D

    SvarSlett
  2. Heia :)
    kjøpte den på Karisma i sentrum (3 størrelser, den her er den største). Fikk den i julegåve med Lisa. Nærmer seg jul (he-he), så du kan ønske deg fremover...Slippe å bli bankrott! ;)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails