2. juli 2010

Bryllup

Mye planlegging  for kun en dag!
Alle som har giftet seg er vel helt enig med meg. Håper bare ikke det går i surr for meg siste uken. Det er litt over en måned igjen, kalde føtter?? Neida, er nok bare stresset som følger med :)

Jeg ville bare vise dere dette:


Det blir gavene til gjestene i bryllupet (giveaways). Syns de ble koselige jeg :) Glassa ble kjøpt på Ikea og skal inneholde nydelige karameller trukket i hvit. Mitt kjære snille søskenbarn ordnet det meste for meg, også klistremerkene med initialene til Vidar og meg. Ho skal også stille opp som toasmasteren på dagen. Takk Tahnee Louise!

Hva syns dere?
Mary-Ann

1 kommentar:

  1. Så stilige de ble !! Så skikkelig godt ut også. Heldige gjestene dine :)

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails