22. mai 2011

Etter mye styr...


...er jeg endelig på plass igjen!
Jeg har prøvd i flere dager, flere ganger per dag å logge meg inn på siden min, men har altså mislykket. Ikke har jeg fått mulighet å kommentere i blogglandia heller. Så innmari irriterende!
Nå har mannen min ordnet det og håper problemet ikke dukker opp igjen. :)



Dagene går...
Barna har kommet hjem igjen etter over to uker hos faren deres (han bor heldigvis ikke så langt fra oss).
Eksamen pågår enda og den tredje er førstkommende tirsdag.
Senga vår står fortsatt i stuen blant alt annet fra soverommet vårt (forferdelig å sove i stuen i lengden!). Håper  å bli ferdig med soverommet vårt i løpet av denne uken. Jeg er litt lei av rot her og der, men oppussing skal det bli... he-he!

                                                                          
Ønsker alle en flott kommende uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails