12. mai 2011

...en dag

For noen dager siden dro jeg og mannen min på C&C restaurant i byen og spiste i forbindelse med jobben hans. Jeg har aldri vært der før, men har hørt mye godt om tapas maten deres.

Siden vi dro tidlig til byen fikk vi litt tid å gå på Moloveien. Det var her vi tok bryllupsbildene, som er en ganske populært plass.
Første bilde ser dere fantastiske Ålesund sentrum og Fjellstuen.

<3
Først fikk vi servert nydelig tapas der jeg faktisk kunne spist meg mett på, men fikk altså klar beskjed om å ikke smake for mye. Det ventet oss en treretters middag om ikke så altfor lenge. Jaja....

Vi fikk servert sommer menyen deres som var patè til forrett, torsk til middag og bringebærsorbet til dessert. FANTASTISK GOD MAT og service!!
Hit kommer vi gjerne igjen.
ANBEFALES!
Her er siden deres.


Jeg måtte ta et dikrè bilde av tapas maten. :)

Fra Moloveien


Back to real life!!
Analyse av finansregnskapet...

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails