25. april 2011

Hjemmelaget!

Er du flink med hendene kan du altså få slike flotte møbler.
Disse møblene har onkelen til mannen min snekret.

Skapet er jeg litt usikker, men den stod nå der i bestestuen.

For ikke å snakke om hjemmesydde kjoler.
 Ingen shoppingsentre for 60 år siden,nei...

Det hadde vært kult å sy sine egne kjoler,
men den tålmodigheten overlater jeg til noen andre.
Symaskinen min kan støve litt til! :)
Utdanning først!

Siste feriedag,
 ønsker alle en flott uke!

 Nå er det avsted på Colorline stadion og stå i pølsebodene.
Aafk mot Sogndal.

 

2 kommentarer:

  1. For et nydelig handverk! Og så kjekt at de har tatt vare på klær:-) Får ungene lov å kle seg ut med dem?
    Ps.Huske bunaden din c",)
    L-H

    SvarSlett
  2. Klærne henger der, kan sikkert låne de. :)
    Bunaden henter jeg senere i uken :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails