18. september 2010

A new table


For 450 Norwegian money I got this new/old solid oaktable in a store here in town.
Det tok litt tid før jeg fikk kjøpt den på Gjenbruk siden dagene går så altfor fort. Dessuten har bilen min vært på verksted opp i alt styret. Jeg har brukt beina mine sykt mye de siste par dagene...
Det ble nok bare det ene salongbordet på meg. Med den tålmodigheten jeg har trur jeg nok det er det beste for meg. Jeg vil helst bli ferdig med ting fortest mulig. HELST I GÅR!
 Vidar har tatt på seg jobben å pusse bordet for meg før grunning. Jeg vet han er nøye på sånt og alt blir så mye bedre når forarbeidet er gjort ordentlig. Maling derimot er jeg nøye på :)
Bildet på resultatet kommer når jeg er ferdig...veldig spent selv!


Noen har virkelig gjort værguden sint i dag for her i Ålesund høljer det ned. Fotballturneringen var kaldt og trist, men ungene kosa seg. Laget vant ene kampen og tapte to. Jeg og Vidar har nok ikke kledd oss for været, nei! Det positive er at det er lørdag i dag og kun kos hjemme. Det blir hjemmelaget pizza, "nammis", film og levende lys. GLEDE!



Ha en fortsatt koselig dag!
Klem Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails