20. juni 2010

Helgen

Det kunne ha vært bedre hadde bare solen tittet innom i helgen. Det regnet og blåste mye, men folket trosset været. Jeg derimot holdt meg inne fredag og kom meg ut lørdagen med noen venninner. Det er veldig koselig å treffe på folk man ser en gang i blant (veldig sjeldent). På lørdag fikk jeg også shoppet noe på en veldig koselig liten butikk som heter "BellaBlå" i Fosnavåg. Hadde jeg bare vunnet i lotto! Her var det mye jeg kunne ha tenkt meg.
Så fikk jeg smake på en underlig frukt fra Filippinene. Kan ikke si det smakte noe særlig. Har dere sett sånn før? Ikke til å anbefale :)
Det ble mye vin og mat i helgen. Derfor var det godt med en fjelltur da jeg kom hjem igjen. Det ble en effektiv tur på meg, søsteren og Vidar...
Jeg vil anbefale dere ei bok jeg har lest i helgen. Den er lettleselig og spennende fra første kapittelet. Boken heter Senòr Peregrino av Cecilia Samartin. Jeg gleder med til neste bok jeg skal lese av samme forfatter.

God kveld!
Mary-Ann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails