4. mars 2012

Kjøkkenmaskin!

Jeg har tatt frem Kitchen Aiden min......igjen.
Mannen min påstår at den er så lite i bruk at det er på tide å legge den inn på Finn.no.
 "Har du hørt på maken?!"


Da er det bare å overbevise det motsatte da, at maskinen er i bruk. 
Minstemann:- Åja, den maskinen, den har mamma brukt ja. Sånn 3 ganger!
Hahaha! :)


Okey da, den er kanskje altfor lite i bruk. Det er fordi jeg bruker like godt hendene mine til baking eller handmikseren.  Det er tungt å bære maskinen opp og ned fra kjøleskapet!
 

Se, så fint den jobber! :)


Det beste av alt er å rydde opp igjen og vaske maskinen, NOT!

 

 Men rundstykkene mine med blåbærmusli ble vellykket. Ingen tvil at Kitchen Aiden er god å ha på kjøkkenet, og ikke på Finn. 


I JUST LOVE MY KITCHEN AID!

Ha en fin kveld videre...

3 kommentarer:

  1. Haha ja, er det ein ting eg angrar på så er det å ikkje ha eit slik kjøkkenskap med hylle til kjøkkenmaskina!!

    Elskar tavla du laga under :)

    Hanne

    SvarSlett
  2. Den er blytung, men så fin at den kan stå på kjøkkenbenken ;)
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Hei Mary Ann:)
    Likar best å bruke hendene eg også til baking,men MÅ venne meg til å bruke denne flotte maskina:)Den er no veldig god da.Har den ståande på benken for den er blytung ja!!!
    Bollane såg kjempegode ut♥

    Ps. Give away hos meg visst du vil vere med;)

    Ha ein fin dag:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails