17. november 2011

Avslapping!

Straks tilbake...

Jeg har vært lat i det siste...

Kjempe herlig, men kjedlig i lengden...
Absolutt ingenting fornuftig som kommer ut!

Men dagene går uansett den...
Barn, mann, hus og jobb. Det er vel litt?! :)
Jeg hadde en tøft uke sist, med dobbelvakter. 
Var helt tappet for energi på søndagen.

 Nyter late dager denne uken...
Det har jeg ikke godt av!
I morgen er det jobb på sykehuset igjen(ekstra som hjelpepleier). 
Endelig, en mer normal dag...JOBB! :) 
 Og noe å se frem til i helgen.

Noen som er her og leser bloggen min?
Koselig hvis du vil legge igjen en hilsen... :)
kanskje det vil gi meg mer motivasjon og glede til å blogge litt oftere.

Ønsker deg en fin dag i morgen!


 

1 kommentar:

  1. Hei Mary Ann:)

    Korr fint du har det i heimen din!!! Kjempekoseleg spisestove.Dei stolane ser berre knallgode ut...

    Nyt helga♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails