14. august 2011

Papirbryllup!

Året gikk fort...
I dag har vi 1 års bryllupsdag!

Jeg er meget imponert over hva jeg fikk av mannen min i bryllupsgave.
Hele opplegget var veldig oppfinnsomt og deler det gjerne med dere. :)

Rebus-gaven


 På soveromsdøren hang første kortet.

Neste fann jeg i en sko.
Gaven var rosa hjerte-telys.

Så, i en potteplante.
I pakken var det en godis skål

Nest siste, bak sofa-putene.
Hjeteformet ildfastform.

Siste var på kjøkkenet.
Der sto det en liten flaske sprudlende for å feire dagen vår :)
 I hvert kort er det skrevet koselige tekster :)
 Gavene er kjøpt på Jacobine og Hærlighet på Moa.


En veldig glad og lykkelig kone kan jeg si! :)

MAHAL KITA!


3 kommentarer:

  1. Gratulerer med bryllaupsdag! ♥

    For ein mann! *sukk*

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med brullupsdagen! Så utrolig koselig og romantisk av Vidar! Ble helt rørt:-) ♥ L-H.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails